שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שירות ומרכז הזמנות

1-700-70-22-70

קרוב משפחה סיעודי? הנה כמה עובדות שאתם צריכים לדעת

old

מגוון גורמים יכולים לסייע

אנשים המוגדרים כ”סיעודיים” לא נמצאים לבד במלאכת ההתמודדות היום יומית שלהם. מעבר לבני המשפחה שצריכים לסייע להם ככל האפשר, נדרש כמעט תמיד להכניס לתמונה גם גורמים מקצועיים שאמונים על סיוע לאוכלוסיות אלה. למעשה, יש בישראל כ-700,000 אנשי מקצוע שזו בדיוק עבודתם, ביניהם: מטפל סיעודי, אחות פרטית או אפילו פסיכולוג המתמחה בסיוע לאוכלוסיה הגריאטרית.

אל הגורמים האלה ניתן לפנות באופן פרטי, לרוב באמצעות חברות הסיעוד שמעסיקות אותן, כאשר לעיתים מסייעים גורמים שונים בסבסוד ההעסקה שלהם: המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון וכן הלאה.

הזכויות הניתנות למשפחה

כל מדינה מעניקה סיוע מסוג אחר עבור משפחות שאחד מבניהן הוא סיעודי. גרמניה, למשל, מעבירה את המשפחות קורס סיעודי, מבלי שהן נדרשות לשלם. ישראל עדיין לא שם, אך בני המשפחה מקבלים זכויות שונות שמקלות על ההתמודדות שלהן עם המצב החדש. בין הזכויות האלה אפשר למנות זכות להיעדר עד שישה ימי עבודה (כאשר הורה או בן/בת זוג הם הסיעודיים), לקבל פיצויי פיטורין כאשר המצב מביא לצורך להתפטר, לקבל זיכוי במיסוי עקב השתתפות המימון של מוסד הדיור לבן המשפחה וכן הלאה. הבעיה היא שרבות מהמשפחות לא מודעות כלל לזכויות אלה, מה שמביא לכך שהן לא נהנות מזכויות שעשויות להיות שוות הרבה מאד כסף.

ההליך הבירוקרטי

הבירורקטיה העודפת היא אחת הרעות החולות של המשק הישראלי. פעמים רבות אנחנו שומעים טענות על עודף בירוקרטיה שמביא להארכת תהליכים ולעיתים גם להתייקרות שלהם. גם בתחום הסיעוד, ההליך בישראל אינו פשוט כלל וכלל. כדי להעסיק עובד זר בתחום הסיעוד, למשל, נדרש להנפיק לא מעט אישורים, לדאוג לו לביטוח ולבצע עוד אלף ואחד דברים אחרים. קושי נוסף הוא הצורך להתנהל בנפרד מול גורמים שונים – חברות ביטוח קופות חולים, משרד הבריאות, המשרד לביטוח לאומי ועוד – כשמעבר לטפסים הרבים שיש למלא, עלולה גם להיות בעיה של התנגשות זכויות הניתנות דרך גורמים אלה. יש צורך לקחת את כל אלה בחשבון ולהיערך לקראת מערכה בירוקרטית שעשויה להיות מורכבת וגם מסועפת.

אהבת את הכתבה? שתף עם חברייך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאמרים נוספים

old

קרוב משפחה סיעודי? הנה כמה עובדות שאתם צריכים לדעת

זה עשוי לקרות בשלב מסוים אצל כל משפחה: הרגע בו אחד מבני המשפחה מוגדר כ”סיעודי” ברמות שונות. הגדרה זו מצביעה על כך שהוא זקוק לסיוע על מנת להתנהל, לעיתים סיוע צמוד סביב השעון. דבר זה מביא לכך שחיי המשפחה משתנים לאיך ערוך, מה שמצריך מבני המשפחה לדעת הכל על דרכי הסיוע במצב מסוג זה. הנה מספר עובדות הכרחיות על הנושא.

Read More »

יצירת קשר

  • כתובת: מבוא סיוון 5, קרית גת
  • טלפון: 1-700-70-22-70
  • מייל: service@libertyisrael.co.il
mati2

לחברה מערכת ניהול מאושרת של מכון התקנים

אודות ליברטי

חזון החברה הינו הכרת תודה להורינו היקירים לסבים ולסבתות שלימדו אותנו כל כך הרבה על החיים במהלך השנים ומעניקים לנו השראה יום אחר יום.
צוות החברה שם כמטרה את התאמת המוצר לכל לקוח באופן מדוייק ככל הניתן על מנת לאפשר לבני גיל הזהב לחיות בכבוד ובנוחות מרבית.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה, צוות ליברטי

mastercard visa
2020 © כל הזכויות שמורות לחברת ליברטי
Font size
ניגודיות

חייגו אלינו

logonew

שירות 360 מעלות

בליברטי תמצאו אוזן קשבת לכל בקשה, אורלי,רוית ולירז ישמחו לענות לכל שאלה. במידה ותרצו לבצע הזמנה טלפונית או לשאול שאלה לגבי מוצר מסויים, אין בעיה, תרגישו חופשי להרים טלפון- אנחנו כאן.
במידה ותרצו, ניתן לשלוח את המשלוחים באריזה דיסקרטית, אנא ציינו זאת בהערות המשלוח או בשיחה טלפונית.
ליברטי עושה כל מאמץ לתת את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה, במידה ותתקלו בבעיה בתחום השירות ניתן בכל עת לדבר עם מנהל לפתרון הבעיה.

משלוחים חינם בליברטי.

1. איסוף עצמי – גרים באיזור הדרום? ניתן להזמין באתר ולאסוף חינם וללא תשלום עבור משלוח בכתובת: מבוא סיון 5 קרית גת או מחנות היבואן ברחוב הרצל 76 בבאר שבע. לפני ההגעה יש לוודא שהמוצר נמצא ביעד האיסוף.
2. שליח עד הבית – בתשלום של 35 ₪ יצא ממחסני החברה משלוח מהיר לכל חלקי הארץ – עד 3 ימי עסקים.
המשלוח יגיע בתוך 3 ימי עסקים ( ימים א’ עד ה’) למעט איזורים מרוחקים לפי תקנון חברת השליחויות. הזמנות שיגיעו עד השעה 12:00 יטופלו באותו היום והיתר ביום למחרת.

 אחריות מלאה.

ניתן להחזיר מוצר כל עוד הוא במצב חדש על פי התקנון, ולקבל החזר כספי מלא. לא מרוצים מהרכישה? המידות לא מתאימות? אל תהססו יצור קשר ונציגנו יעשו הכל בכדי שתישארו מרוצים.
במקרה של מוצרים שנשלחו ללא עלות משלוח עלות ההחזרה 70 ש”ח ( 35 ש”ח לכיוון)
בנוסף ניתן להגיע לסניפי החברה להחזיר את המוצרים.
שימו לב, מוצרים מסויימים (כגון, כריות, מושבים הגבהות וכו’) אינם ניתנים להחזרה ולהחלפה.